torsdag 28. mai 2009

heia:D

Sorry,jeg ikke skriver før nå,men har vert litt sann dere opptatt på en måte,så dere lurer vell på hva jeg har gjort på i dag?? vell i dag har jeg ikke gjort sån kjempe mye,men har gjort noe:D<3 Jeg,stod opp stelte meg litt,spiste frokost,dro ikke til skulen,ja dere så rett jeg dro IKKE til skulen i dag. det var begrunn av jeg hadde feber i natt å er litt sann dere forkjøla,så Mamma sa jeg kunne få vere hjemme i dag å bli frisk:D Så etter frokost ,å jeg hadde sett tv å litt sann,kom nabojenta bort,men hun ble her bare san Ca 5 min. Fordi jeg å Mamma skolle en tur på shoppesentere ,så på Amfi(shoppesentere) var vi først på apoteket,så fikk jeg noen nye klær med Mamma:D takk Mamma<3 å så såg litt på tingtang på glitter. så kjøpte Mamma seg en kaffi å jeg fikk en juce,så satt vi litt ute utafor sentere å drakk kaffi å juce:D å etter det dro vi hjem igjenn,å hjemme fikk jeg litt lunch,så snakka jeg litt med nabojenta mens jeg spiste luncen min:) å nå sitter jeg da her å blogger å sitter på msn<3 men kosa litt med katten min Softis i sta da,kan legge ut ett bilde av han å meg etter på + di nye kledene mine<3

blogges senere da vennene mine<3 peace

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar