fredag 12. juni 2009

:)))

hei alle mine kjære venner å familie!!!<33 ja jeg vet at jeg ikke blogger så mye mer,men gidder ikke å blogge kvar ensete dag å er veldi opptatt med katteungene mine<3:)) di er verdens søteste<3 men her er en opptatering for va som har kjedd i mitt liv disse dagene :har vert på skule,gjort lekser,venner,ute,tv,data ,og seff holdt på med mine kjønne katteunger:))) ja ikke så mye mer har kjedd!!:) men nå er jeg lekse-fri til neste skule år:D jippy,det skal bli godt med sommerferie snart,blir en spess sommer for skal møte min beste venn Yvonnne som sagt<33 det går ikke ann å forklare hvor takknemelig å glad jeg er så fikk en så god,snild,pen å verdens beste venn:)<33 skal bli så gøyy å få møte deg YvoJenta mi:) vi skal finne på mye" tull å tøys" hihih:D ja så di to neste ukene å dagene av dette skuleåre blir bare koz<3 på mandag skal klassa mi å jeg + lærene seff på leikong:D blir kjempe gøy med grilling,stamp å mye mer:D men snakkest vell en dag igjenn!!:) hade vennner å familie!! peace
ps:legger ut en bilde av Yvojentah mi å meg<33

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar