mandag 8. juni 2009

hei!!:)

heia sorry at jeg ikke har skrevet på noen dager igjenn:D er så opptatta med så mye!:) men i helga på fredag,var jeg also på Hannah Montana the movie det er den beste filmen jeg har sett i mitt hele liv:D så ellers kom tanta mi fra oslo ,så jeg var med henne i hele helgen,hun reiste hjem i går:( men,men kommer jo igjenn i sommer blir kjekt, så i dag hadde jeg norsk eksamen på skulen det gjikk jo igrunnen ganske bra,bare at jeg gløymte noen ting da:) men,men det var jo bare sån for å prøve til neste år når jeg skal begjynne på ungdomskulen,blir kjempe kjekt<33:D så ellers i dag har jeg laga til en kose krok til til di 7 kattene mine:)<3 vill di skal det bra vet du:)<33 å di likte den også:)<33 åå jeg gler meg bare så fryktelig til sommerferien,det er bare 3 uker igjenn:D jeg har sommer planene klare:) jeg skal ha besøk av søskenbarne mitt,skal til mormor,skal til YvonneJentah mi,gler meg kjempe mye:D<33 så skal jeg da kanksje ha besøk av en kjempe god veninde Ronja<33 så skal jeg seff vere hjemme også:)<33 så skal jeg vere med pappa i 4 uker å da skal vi kansksje til telemark i bø i sommarland:D det blir kjekt så regner jeg med at jeg skal besøke tanta mi å søskenbarna mine,å da skal vi helt sikkert på tusenfryd,ja så dere ser jeg har alle sommerplanene mine klare:D åå jeg gløymte noe skal jo kanksje til finnland å:D<33 hihi skal bli kjempe deili med sommerferie<33 peace hade

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar