tirsdag 23. juni 2009

sommerferie og sankthansaften:D

ja så i dag var det skoleavsluting,ikke noe mere barneskule nå hihi<3 er deilig å tenke på det ja,men kommer til å savne vennene mine å skulen uannsett:( men skal bli gøøy på ungdomskulen da:D<33 både gler meg å gruer meg!! hihi men skal nokk gå bra:D ja så idag er det sankthansaften,har baka muffins å skal lage torrtillapizza mmm......... ja å så skal jeg å mamma ha med maten på skåla (ett fjell) å sitte der å kose oss ,og høre på radio:)<3 ja å etter det skal vi dra hjem igjenn å ja sikkert se litt tv,data eller noe sant:) å nå sitter jeg da å blogger,å msn seff:D sorry jeg ikke blogga igår, men det som kjedde var at jeg var på skulen,hjemme,tur i skåla,hjem,dusja,tv,data å sove:)<3 ja så nå er det alså sommerferie deilig:D ja kommer ikke til å blogge i sommereferien!!! for er allfor opptatt med andre ting,å kan ikke bruke sommerferien til blogging vet du,så dette er siste jeg gang blogger før neste skuleår:)

men skal bare legge ut noen bilder av meg når jeg var liten først etter på:) så er det ingen blogging før etter sommeren:D okey snakkest!!:) peace

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar