fredag 19. juni 2009

hello:)<3

hihi,ja så hei igjenn folkens!!:D har vert flott vær her i ørsta i dag:) var på tur i skola i dag på skulen,var en flott tur,så fikk vi faktisk fri litt tiligere også:D ja så Amanda ble med meg hjem:)<3 ja vet at det høres ut som hun er den eneste jeg henger ,men det er ikke sant har mange flere venner,men elsker å vere Amanda å dessuten er hun min aller beste venn:D<33 men tilbake til der jeg var,hvor hvar jeg nå da???..................................................åå ja!! ja som sagt ble Amanda med meg hjem,ja så vi spilte sims igrunnen hele tida,for hun har ikke sims hjemme,så hun synst jo så klart at det gøøy å spele da:D men det blir exstra gøøy når vi spiller det ilag:D<3 ja å nå sitter jeg da på datan å blogger å msn:) men uannsett vet jeg at jeg ikke har blogga på "hundre år" men er OPPTATT med andre ting også vet du:) men her er en oppsumering på hva som har kjedd:på mandag til tirsdag overnatta vi på leikong det var kjempe gøøy vi bada i stamp,å hadde avsluting fest med foreldra om kvelden,hørte spøkelsehistorie men den var bare merkli ikke noe skummel hihi:D å så mye mer gøøøy:) å så reiste vi jo da hjem på tirsdagen 14:oo å da når jeg kom hjem pakka jeg ut å slappa av for det meste,å etter noen timer dro jeg på besøk til Piia mi<33:D å så eter noen timer igjenn ble hun med hjem,å overnatta,å neste dag,kosa jeg å AmandaPiia oss i sola:D vi hadde fri på på onsdagen kjønner du!!:) vi avsparte dagen begrunnen av vi hadde flytta skulen til kvelstid(overnattinga på leikong) så på torsdag var det stadiondag på skulen,å ikke så mye mer enn det kjedde:D ja å idag har jeg allerede fortalt om:)<33 men da snakkest vi i morga da folkens:)<3:D hade peace

ps:skal prøve å legge ut video om leikong etter på:D<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar