søndag 21. juni 2009

heiia<33

hva gjorde jeg på i går å i dag?? jo i går var jeg med pappa på oljekjift på bilen,så handla vi,dro hjem,var ute,data,tv,middag å resten av dagen helt normale ting:) så i dag var jeg å pappa å besøkte bestemor:) kjekt det:D fikk potetskruer å ananas brus med henne:) så var der igrunnen nesten hele dagen,så kjørte vi hjem å nå sitter jeg her da å blogger:):D ikke så mye å blogge om igrunnen.................men nå kom jeg på noe!! hihi jeg kan skrive om 6 ting jeg skal helt sikkert i sommer:) det var en god ide ikke sant??? okey:D


6 TING JEG SKAL I SOMMER!!:)

1: skal på tur i skåla:)
2:ha besøk av søksenbarne mitt:)
3:dra til parken å spise lunch å sole meg:)
4: på besøk til mormor å mormorfar:)
5:til oslo:)
6: å seff bade på stranda + å vere hjemme:) ++++ mye mer gøøy!!

åå nå kan jeg skrive 10 likheter mellom meg å Miley:D

10 LIKHETER MELLOM MEG Å MILEY!!:)<3
1: vi begge er kristne:)
2:vi begge har en svakhet for søtsaker å vi begge vill forandre på det:)
3:vi begge sovner sent om kvelden:)
4:vi begge er jordnære:)
5:vi begge smiler ofte:)
6:vi begge drømmer om å bli fotograf:)
7:vi begge har blå øyne:)
8: vi begge greier oss ikke uten mamman vår<3
9:vi begge elsker shopping:)
10: å seff elsker vi begge to å synge:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar