torsdag 4. juni 2009

heii<33


hei alle sammen,sorry at jeg ikke har skrevet på flere dager det er bare det at jegt har vert så opptatt med så manga ting:) men nå skal jeg fortelle hva som har kjedd disse dagene jeg ikke har skrevet.Velle jeg har har vert med veninder,ute i sola,skole,data,tv og koset med katteungene ikke så mye mer en det:) så i går hadde jeg hadde matte-eksamen gjikk jo sån dere passe bra,men jeg har jo aldri vert særlig god i matte akkurat:( men,men alle kan ikke vere like god i alt:) men jeg har fått en annen flott gave fra gud,jeg er nemli født med en fantastisk stemme,sier i hvertfall mamma:)<33 så i dag: stod jeg opp stelte meg,spiste frokost,såg litt tv og dro til skulen. I dag på skulen hadde vi engelsk-eksamen det gjikk faktisk kjempe bra tror jeg:D Så i siste timen fikk vi vite hvem vi skulle gå i klasse med på ungdomskulen:D jeg kom ikke i klasse med Amanda,det var litt dumt men det går bra,vi ser jo kvarandre i friminutta å på fritida:D så etter skulen dro jeg hjem,spiste litt,såg tv,pappa å store broren min kom hjem,spiste middag,såg tv igjenn,var i banken med noe og data resten av dagen,så i dag har det ikke akkurat kjedd noe spess!!:) i morga blir en superDuper dag,fordi Amanda skal vere med meg hjem å vi skal på Hannah Montana the Movie endelig,har gledd meg sann skal bli kjempe gøyy:D men nå må jeg nesten legge meg,skal kjempe tili opp i morga:D hihi snakkest da folkens hade peace<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar